Державна реєстрація юридичних осіб та ФОПів в умовах воєнного стану

22.03.22
Автор публікації: Андрій Івченко

Війна внесла суттєві корективи в життя кожного, не оминуло це й бізнесу та неприбуткових організацій, зокрема, їх реєстрації. На час воєнного стану вільний доступ до ЄДР обмежено. Усе для забезпечення достовірності та конфіденційності відомостей, що містяться реєстрах. 

Однак Міністерство юстиції дозволило проводити реєстраційні дії, що стосуються:

  • створення благодійних організацій та громадських формувань та змін до відомостей про них
  • зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю
  • зміни місця перебування юридичної особи
  • державних підприємств, комунальних підприємств, а також акціонерних товариств, які є банками
  • зміни видів економічної діяльності фізичних осіб-підприємців
  • припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця

Порядок реєстрації

Для того, щоб зареєструвати фізичну особу-підприємця, громадське формування чи юридичну особу, потрібно надіслати документи державному реєстратору на електронну пошту. Для підпису документів потрібно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Реєстрацію нині проводять лише державні реєстратори, визначені в Мін’юсті. 

Важливо, що в умовах воєнного стану повідомлення до органів статистики, податкової служби, пенсійного фонду мають бути подані заявником самостійно.

Виписка про державну реєстрацію надійде на електронну пошту, з якої було подано звернення.

Наша компанія допомагає з розробкою документів для проведення державної реєстрації. Звертайтеся в будь-який час. 

«Попри перешкоди та труднощі, спричиненні війною, держава продовжує працювати, а всі охочі можуть законно почати займатися некомерційною діяльністю чи відкрити бізнес. Це дозволить поповнювати бюджет податками та підтримувати економіку»,

коментує помічник адвоката практики захисту бізнесу Андрій Івченко.